mandag 20. mai 2013

Kake til en søt konfirmant i hardangerbunad

Dette var et litt annerledes oppdrag - for her bestilte konfirmanten selv kaken sin :)

Hun ga meg noen stikkord, og ba meg lage et stilig design til henne utifra dette:
- fargetemaet var sterk rosa
- hun skulle ha på seg hardangerbunad
- hun er keeper på et fotballag
- hun elsker å lese

Og slik ble resultatet:


Innholdet i kaken er:

1. etg. - sjokoladekake med sjokoladefugde, bringebærmousse og vaniljekrem.

2. etg. - sjokoladekake med melkesjokoladekrem og daimstrøssel.

Trekk og pynt i sukkerpasta :)



Jeg lagde konfirmanten selv i hardangerbunad, med keeperhansker og en fotball :)



Og for å symbolisere at hun liker å lese, lagde jeg en bok stabel sammen med en bokorm :)



Og kaken ble trukket med sterk rosa sukkerpasta, og pyntet med hvite roser og småblomster.



Kakeoppdrag etter min smak :) Veldig gøy!
Håper at konfirmanten likte kaken :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!