tirsdag 30. april 2013

Unik navnefestkake til jente - med ugle

Dette oppdraget har jeg gledet meg lenge til!

Ønskene for kaken var to etasjer, med øverste etasje formet som en ugle. Moren til barnet ville også ha med spiselig bilde, sommerfugler, sløyfer og store bokstavklosser.
Fargetemaet var lilla, hvit og litt rosa :)

Og slik ble da resultatet:


Storkoste meg virkelig med å lage denne kaken. 

Innholdet i kaken er:

1. etg. - sjokoladekake med sjokoladefugde, bringebærmousse og vaniljekrem.

2. etg. (uglen) - sjokoladekake med melkesjokoladekrem.

Trekk og pynt er av sukkerpasta :)





Søte detaljer :)


Uh-hu! 


Et skikkelig drømmeoppdrag!

Gratulerer så mye med overstått navnefest, Elise m/ familie :)

(bildene av barnet er med etter tillatelse av foreldrene)


1 kommentar:

  1. Nydelig uglekake! Kan du sende meg en mail med pris på denne kaken? Jeg er interessert i en som ligner, bare som dåpskake til gutt, så litt andre farger :)

    Mvh
    ingelinn_@hotmail.com

    SvarSlett

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!