mandag 29. april 2013

Dåpskake til gutt - lyseblå og brune detaljer

Enda et design som jeg liker veldig godt!

Utgangspunktet for dåpskaken var denne kaken, bare at moren til dåpsbarnet hadde noen ønsker som gjorde kaken enda mer unik og skreddersydd for dåpsdagen deres :)

Her er resultatet:


Så koselig med spiselig bilde på kaken synes jeg :) 

Innholdet i kaken er vaniljekake med melkesjokoladekrem, sjokolademousse, vaniljekrem og karamell.
En av mine favorittkombinasjoner :)

Trekk og pynt er av sukkerpasta.







Den største, og mest personlige detaljen, på kaken var at kosebamsen til dåpsbarnet var med.
Moren til dåpsbarnet så at jeg har gjort noe lignende på denne og denne.


Her er orginalen: 


Og de brune detaljene på resten av kaken hentet jeg fra brunfargen på kosebamsen :)

Gratulerer så mye med overstått dåpsdag til både dåpsgutten og familien :)
Håper at dagen ble glimrende og at kaken falt i smak!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!