mandag 25. november 2013

Bryllupskake - offwhite, brunt og gull


Enda en av disse kakene hvor jeg rett og slett ikke fikk tid til å ta bilder hjemme før levering.
Dette kakeoppdraget ble planlagt lang tid i forveien, og jeg gledet meg veldig da dagen endelig kom og jeg fikk bake og pynte.

En veldig unik og personlig bryllupskake!



Temaet i bryllupet var sjokolade, og temafargene var offwhite, brunt og gull.
De brune blondene rundt kaken, i tillegg til de små spesiallagde sjokoladeblomstene fikk jeg levert av bruden noen dager før bryllupet.

Ellers lagde jeg blomstene etter brudebuketten, og det som var ekstra spesielt med dette oppdraget var at jeg lagde sjokoladeroser som skulle være både på kaken OG i brudebuketten. 

Se hvor flott det ble:


Innholdet i kaken er:

1. etg. - dummie

2. - 3. - og 4. etg. - sjokoladeakke med sjokoladefugde, kirsebær og kirsebærmousse.

Nam!

Tusen takk til brudeparet - for at jeg fikk den store æren av å lage bryllupskaken deres :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!