onsdag 6. juni 2012

Bil-kake til et firma

Da min bedre halvdel skulle på en tilstelning på jobben sin, ble vi enige om at det hadde vært moro hvis han hadde med seg en kake litt utenom det vanlige.
Og etter en liten idèmyldring kom vi frem til at en firmabil-kake kunne være midt i blinken. Men med en liten vri, selvsagt!

Dette ble resultatet:


En firmabil, hvor både sjåfør og passasjer stikker stumpen sin ut av vinduet i bildøren, og samtidig viser tommlen opp! 


Innholdet i kaken er mørk sjokoladekake med totalt 6 lag med fyll, bestående av sjokoladefugde, lys sjokoladekrem og rørte bringebær.
Kaken er trukket i MMF, og alle detaljer osv er av sukkerpasta/gumpaste.

Litt flere bilder av kaken:





Dette var min første ordentlige bilkake, og jeg storkoste meg veldig med å lage den!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!