torsdag 1. desember 2011

Nissen som satt fast i pipen!

Min kjære lillesøster skulle på julebord, og lurte på om jeg ikke kunne lage en kake som hun kunne ha med seg.
Og gjett om storesøster ble glad, ikke bare kunne jeg hjelpe søstermor, men jeg fikk også anledning til å lage en julekake som jeg har kikket på lenge!

Nemmelig nissefar som er på vei ned pipen, men jaggu satt han seg ikke fast?


Storkoste meg virkelig med dette prosjektet!


Rudolf sitter utålmodig og venter på nissefar.



Innholdet i kaken er:
O'boy-kake med sjokoladefugde, lys sjokoladekrem, daimkuler, hvit sjokolademousse og karamellkrem.
Alt av trekk og pynt er sukkerpasta.

Litt detaljer:


Nissefar måtte gi opp å få med seg sekken gitt...




GOD JUL!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!