lørdag 19. november 2011

Mikke Mus

Denne kaken var til en gutt som fylte 4 år, og siden Mikke Mus var en av hans store helter, ble det rett og slett en Mikke Mus kake!
Fant et bilde på internett som inspirerte meg, da jeg ville gjøre kaken litt anderledes enn mange andre Mikke Mus kaker der ute.

Og slik ble det til slutt:


Gaveesken er selve kaken, som er sjokoladekake med sjokoladefugde, lys sjokoladekrem og daimkuler.
Alt av trekk osv er sukkerpasta.
Mikke Mus er laget av cereal treat, som er en slags amerikansk snacks. Man ser mye av det hos Cake Boss! Første gangen jeg prøvde meg på det, og det gav veldig mersmak.


Mitt første forsøk på en sløyfe:






Håper at bursdagsbarnet ble fornøyd med Mikke Mus kaken sin!







2 kommentarer:

  1. Så fantastisk flott! E d virkelig nokon som vil skjæra i denna? Inger

    SvarSlett
  2. Bursdagsbarnet ble storfornøyd han ja, måtte se på den flere ganger da vi kom hjem med den! ;D

    Og til Inger; nei, hadde ikke veldig lyst å skjære i den, men måtte jo nesten smake på kunstverket også, og siden det satt 10 spente 3 og 4-åringer som ville smake så måtte den sprettes til slutt. :)

    Mvh Linda

    SvarSlett

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!