mandag 31. oktober 2011

Den sorte dame

Denne kaken var til en gutt som fylte 6 år, og bursdagsselskapet hadde sjørøver-tema.
Siden Kaptein Sabeltann var en av bursdagsbarnets store helter, tenkte jeg at båten hans, Den Sorte Dame, måtte være ideell!

Etter 27 timer ble båten ferdig, og dette ble resultatet:






Innholdet i denne kaken er:
Vanlig sjokoladekake og o'boy-kake, fylt med sjokoladefugde, lys og luftig sjokoladekrem og daimkuler.
Alt av trekk og pynt er i MMF. Alle gulldetaljene er malt i gull-konditorfarge.



Det berømte akteret på Kaptein Sabeltann sin båt, et skjeletthode.



En skikkelig gøy kake å lage! Midt i blinken for meg, med mye puttelarbeid.
Håper på flere anledninger til å lage denne!





1 kommentar:

  1. Hei!

    Jeg satt akkurat og lette etter bilder av sorte dame kake i og med at min sønn ønsker seg det i kake til bursdagen sin. Jeg kan vel se langt etter å klare en så bra utgave av båten :-(((
    Dette tror jeg er noe av det råeste jeg har sett!!
    Hatten av for deg!!!

    SvarSlett

Tilbakemeldinger blir jeg glad for vettu!